Klimatmanifestationer innan Valet!

Missa inte våra sista klimatmanifestationer på Tranås torg! Innan riksdagsvalet vill vi uppmärksamma klimat- och miljöfrågorna lite extra och kommer därför hålla i tre manifestationer under Augusti och en avslutande manifestation i September. Vi kommer bl.a. fråga ut Tranås politiker, samt ha gästtalare från Svenska Kyrkan och Röda Korset. Sist men inte minst besöker Naturskyddsföreningens ordförande oss i Tranås!

• 5/8: Utfrågning med Tranåspolitiker (Del 2 med M, C, MP och SD). Musik: Maria Broman med vänner
  • 19/8: Frida Gårdmo, Klimathandläggare för Linköpings stift; Peter Andreasson, kyrkoherde i Ydre. Musik: Mariette Lagg
  • 26/8: Anna Hägg-Sjöquist, riksordförande för Röda Korset
  • 2/9: Johanna Sandahl, riksordförande i Naturskyddsföreningen. Musik: Maria Broman med vänner

Vi ses på torget ca 11:30 till 13:00! Se datumen ovan eller läs mer här.