Kretskonferens för Jönköpings län

Länsförbundets styrelse, genom Henrik von Zweigbergk, meddelar:

Lördagen den 25 februari blir det kretskonferens för Naturskyddsföreningen i Jönköpings län. Vi kommer att vara vid Tallnäs stiftsgård utanför Skillingaryd. Förhoppningsvis kan så många som möjligt av er i kretsarna vara med!

Programmet är som följer:

• 09.30-10.00 Fika
  • 10.00-12.00 Kretsinformation (10 minuter per krets för att berätta om sin verksamhet och ta upp eventuella dilemman som kan diskuteras)
  • 12.00-13.00 Lunch
  • 13.00-15.00 Diskussion om föreningens framtida verksamhetsriktlinjer (nuvarande verksamhetsriktlinjer: VRL-2015-20181)
  • 15.00 Fika och avslutning

Själva kretskonferensen inklusive fika och mat är kostnadsfri. Ersättning för resor får respektive krets själv stå för. Observera att vi under förmiddagen ger varje krets 10 minuter att beskriva sin egen verksamhet och lyfta eventuella dilemman!

Sista anmälningsdag är fredagen den 17 februari. Anmäl även speciella matönskemål och allergier. Anmälan görs till Lisbeth Karlsson (lissen.carlsson@gmail.com).

Varmt välkomna!