Årsstämma: Naturskyddsföreningen i Jönköpings län

Länsförbundets ordförande Henrik von Zweigbergk meddelar:

Inbjudan till årsstämma med Naturskyddsföreningen i Jönköpings län den 8 april 2017, kl. 09. 30 vid Stora Segerstad naturbrukscentrum utanför Reftele i Gislaveds kommun.

Gislavedkretsen står som arrangör. Stora Segerstad naturbrukscentrum ligger några kilometer sydväst om Reftele i Gislaveds kommun. Adressen är 330 21 Reftele.

09.30 Incheckning, kaffe och fralla, samling i konferenslokal.
10.00 Välkomstanförande, information – Stämman öppnas, sedvanliga förhandlingar.
Cirka 12.30 Lunch.
13.30 Utflykt utomhus
Cirka 15.00 Avslutning med kaffe

För mer information om Stora Segerstad naturbrukscentrum, se: http://rjl.se/StoraSegerstadnaturbrukscentrum/

Vägbeskrivning till Stora Segerstad naturbrukscentrum.

Välkomna till stämman vid Stora Segerstad önskar styrelsen för Naturskyddsföreningen i Jönköpings län!

Fem ombud från NF Tranås får närvara. Dessa kommer att utses på vårt årsmöte den 19 mars. Anmälan och eventuell specialkost skickas därefter in gemensamt.

För att se dagordningen för årsstämman, klicka här.