Program 2022

Äntligen är NF Tranås-Anebys aktivitetsprogram för 2022 klart! Det innehåller bl.a. en utflykt med introduktion till skogsbruk och skogliga begrepp, en utflykt i Tranås parker med kommunens parkförvaltning och landskapsarkitekt, flera olika intressanta föreläsningar om strandskydd och hyggesfritt skogsbruk, och såklart vår återkommande Höstfest! Programmet kan läsas genom att klicka här eller genom att besöka vårt Arkiv här på hemsidan. Aktiviteterna finns även i vår kalender och kommer publiceras löpande på Facebook.

Alla medlemmar med registrerad epost-adress kommer få programmet utskickat via mail och medlemmar utan epost kommer snart få programmet hemskickat i pappersform. I det fysiska programmet har dock Svamputflykten i oktober ändrats till den 8/10. Vi vill även påminna om att personer som ej är medlemmar förstås är varmt välkomna att delta vid våra aktiviteter! Hoppas att vi ses!