Årsmöte i Falla

Lördag den 23 april höll Naturskyddsföreningen i Tranås-Aneby sitt årsmöte vid vackra Falla Spelt & Bagarbod. Ca 30 medlemmar deltog och bjöds först på vegetarisk lunch utomhus, vartefter mötet sedan hölls inomhus när solen gått i moln. Styrelsen som kom att väljas innehöll flera nya namn, däribland en ledamot från Aneby, och även en ny ordförande tillsattes. Efter mötet avtackades avgående ledamöter och alla deltagare bjöds på ostkaka med sylt och grädde från bagarboden.

Den nya styrelsen fångades på bild och kom att innehålla (från vänster): Bo Håkansson, Yvonne Jarl, Gabriella Fjordmark Lerne (Aneby), Simon Söderstedt (ordförande), Sven-Olof Wahlström, Matilda Forsärla, Johanna Jarl, Torsten Svärd, Suzanne Schöblom. Saknas på bilden: Anneli Gustafsson, Gunnar Eklund.

Kontaktuppgifter till styrelsen finns på denna sida.

1 thoughts on “Årsmöte i Falla