Program 2023

Nu är NF Tranås-Anebys aktivitetprogram för 2023 klart! Under året väntar bl.a. en introduktionsträff för (nya och gamla) medlemmar, den årliga klädbytardagen, vandring i Svensbo lövskog på Torpön, två studiebesök med tema självhushållning, en svamputflykt i Anebys hagmarker, så många som sex Natursnoksutflykter för alla barn, samt mycket mer! Läs programmet genom att klicka här eller genom att besöka vårt arkiv här på hemsidan.

Föreningens årsmöte kommer äga rum den 25 mars kl 16:00 vid Falla Spelt & Bagarbod. Anmälan krävs för att planera fikat, se programmet. Dagordning och en sammanfattad verksamhetsberättelse återfinns här.

Alla medlemmar utan registrerad epost kommer snart få programmet hemskickat i pappersform. Vi vill även påminna om att personer som ej är medlemmar är varmt välkomna att delta vid våra aktiviteter! Hoppas att vi ses!