Nu gäller det!

Nu får vi i Naturskyddsföreningen i Tranås hjälpa till med att markera mot byggnation av stora höghus i Ekmarkspark. Tranås Konstråd arrangerar fackeltåg i samband med Kommunfullmäktiges möte då beslut ska tas och det hade varit roligt om så många medlemmar som möjligt kunde komma!
Datum är Måndag den 20/11. Samling på Tranås torg kl 17.00. Facklor och brandsläckare finns. Vi har med vår NF flagga.

Vi vill även informera om att höstens sista styrelsemöte hålls den 22/11 kl 18.30 vid Falla Spelt & Bagarbod. Mötet är öppet för alla och julgröt med smörgås m.m. serveras för 80:-/person, varför anmälan krävs. Samling för samåkning kl 18 vid Parkhallens parkering.
Anmälan till Bo Håkansson, senast 21/11, mail: bo.thomas.hakansson@telia.com tel: 070-365 42 24.