Program 2018

NF Tranås styrelse är glada att meddela att 2018 års program har skickats ut och kommer att komma brevledes till alla medlemmar som fanns registrerade hos föreningen den 31 december 2017. Årets program innehåller många utflykter och lärorika träffar, och den första aktiviteten är en studiecirkel om hållbar konsumtion. Under tre måndagsträffar kommer vi där att prata om miljömärkning, ekologiska odlingar och transporter, med mera. Sista anmälningsdag är den 1 mars, så se till att höra av er snarast om ni är intresserade!

För er som blivit medlemmar under 2018, eller er som föredrar en digital kopia, finns också programmet att läsa här på hemsidan, bland våra dokument. I annat fall kan ni höra av er till oss, så ser vi till att ni får ett pappersexemplar.