Välkomna på Höstfest!

Kära medlemmar,

Ni välkomnas att den 4/9 kl 13:00 delta vid NF Tranås Höstfest, vid Falla Spelt & Bagarbod. Med festen vill vi samlas fysiskt, under distanserade och Coronaanpassade former, för att fira föreningens arbete under det gångna året, för att få träffa er medlemmar och för att dela ut priser för fototävlingen Bästa vårbilden och NF Tranås Naturskyddspris.

Föreningen kommer bjuda på vegetarisk soppa samt fika. Eftermiddagen innehåller även en presentation av Klimatgruppens gedigna arbete för att påverka kommunen och festen avslutas med några trivsamma lekar. Se program nedan.

PLATSERNA ÄR NU SLUT. Anmälan sker till nf.tranas@gmail.com senast den 1/9. Antalet platser är begränsat. Hoppas att vi ses!

1 thoughts on “Välkomna på Höstfest!